czwartek, 24 lipca 2014

[24-26] So won`t you take, won`t you take me home,



Sygnatura:

Na początek sygnaturka. Moim zdanie wyszła średnio, a wy co sądzicie?

Teraz nagłówki:



w dwóch wersjach

2.



Ikony:


Szablony wolne:

1.


2.


Co o nich sądzicie?

Stocki:

_____________________________________________________________

Przyjmę zamówienia.
Jak?
Napisz w komentarzu,,regułkę".
Szablon wstawiam na bloga pod najnowszą moją notką, jeśli nie umiesz wstawić wyślij mi na e-mail: 
kornelcia9991@gmail.com e-mail i hasła, a ja wstawię, ale.jeśli umiesz pod szablonem będzie Pobierz i resztę sama zrobisz Uwaga! W komentarzu trzeba napisać czy się umie czy też nie.:)

Muzyka:

4 komentarze:

  1. Witam :) Czy w ramach partnerstwa mogłabym prosić o zamieszczenie ogłoszenia? Z góry dziękuję za jego publikację. Treść:

    Button: http://2.bp.blogspot.com/-zG13PHd7xnk/U9eG3iXA6rI/AAAAAAAANkA/LlPtP7l8iPE/s1600/button.png

    Witajcie drodzy czytelnicy! Z tej strony administratorka Katalogu Grafików [podlinkowane:http://katalog-grafikow.blogspot.com/]. Stworzyłam sondaż, w którym mam nadzieję weźmie udział jak najwięcej czytelników. Ma on na celu ulepszenie naszego rejestru oraz wprowadzenie koniecznych zmian. Ankieta jest w pełni anonimowa. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi. Wypełnienie całości zajmie ci mniej niż dziesięć minut. By przejść do sondy należy kliknąć TUTAJ[podlikowane: https://docs.google.com/forms/d/1--YA2c6pq2UethCl9pcnSwdRREuWfvlght2uK2gfY4g/viewform?usp=send_form].

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pokazuje mi się szablon z Lou, ale ten z Zaynem jest genialny! Może czas pomyśleć o ff z Zaynem? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń