czwartek, 19 marca 2015

{49) - But how we get in this position?



Witam Was w kolejnej notce. Dodaję ją dość późno, ale nigdy nie mogę, nie potrafię się zorganizować i wyrobić z czasem. Szkoła teraz to istne tortury. Piszę jeszcze opowiadanie, więc trudno jest powiązać koniec z końcem. Jednak jakoś daję radę i nie zamierzam zaprzestać.
Przejdę jeszcze do bloga. Właśnie został nominowany (według mnie ważnej nominacji), więc chciałabym abyście luknęli i kto wie, może zagłosowali? Blog nazywa się Disguise, a po prawej stronie jest ankieta :) Ok, tyle przynudzania. Teraz zapraszam do notki. Niestety, nie udało mi się zrobić żadnego szablonu. Ogólnie ta notka należy to takich mniejszych.
Jest w niej:
- 3 nagłówki
- sygnatura
- paczka textur





Do
zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. 1. Adres na bloga: http://lyplm-ff.blogspot.com/
    2. Hasło: The Craft
    3. Osoby: Demi Lovato i Luke Hemmings
    4. Tekst: Jeśli to miłość to znowu się spotkamy prawda?
    5. Kolorystyka szablonu: jasne pastelowe kolory.
    6. Streszczenia bloga: Jessica za dużo imprezuje przez co matka ma jej dosyć i odsyła ją do Sydney do ojca. Dziewczyna poznaje tak Luka, który strasznie ją denerwuje jednak to uczucie zaczyna się zmieniać w coś mocniejszego.
    8. Kontakt:
    fb: Wiktoria Folta Styles twitter: wiki12457

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace! Naprawdę niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1: (adres) http://olaandgabiblog.blogspot.com/
    2:hasło The Craft
    3: Nie będzie tam żadnych sławnych osób, więc jeśli zdecydujesz się zrobić mi szablon, to wyślę ci zdjęcia :)
    4: "Ola and Gabi blog"
    5: głównie biel ale mogą też być jasne odcienie różu, fioletu lub błękitu
    6: Nie jest to ff ani żadne opowiadanie. Jest to blog modowy ale też o makijażu i typowych dziewczęcych sprawach.
    7: kontakt: (do mnie) tt: @shawn0princess fb: Gabrysia Puchalska gg: 50543714 email: gabi2469@interia.pl (do przyjaciółki z którą prowadzę bloga) tt: @BlkkkGrande
    Mam nadzieję że zdecydujesz się go zrobić :) Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, jak można robić tak wspaniałe rzeczy*-* moja praca z programami graficznymi ogranicza się do podpisaywania ikonek na tt hahaha

    OdpowiedzUsuń