czwartek, 17 kwietnia 2014

[5]All on my mind

sygnature by Celivia


Witajcie! :)
Nie znacie mnie, dokładnie tak. Jestem tutaj nowa... jako dłoń pomocna.:)
Nie będę się o sobie dużo rozpisywać bo wiem, że nikt nie lubi czytać beznadziejnych wypocin. Więc omijam to szerokim łukiem.

Więc u mnie również możecie składać zamówienia.
nie ważne ile minie od waszego ostatniego zamówienia JA każde przyjmę.:)
Na wykonanie jednego mam od tygodnia do dwóch, jednakże zazwyczaj oddaje po 2/3 dniach z racji tego, że nudzę się sama ze sobą. :)))

Nie złożycie zamówienia do jakiejś osoby, która wam zrobi szablon w paincie tak więc pokazuję wam moje prace. Może niektóre nie są najnowsze ale myślę, że to nie ma znaczenia.












Są to tylko niestety nagłówki.
Mam nadzieję, że to na co mnie stać w css (tworzeniu szablonów)
 pokażę wam i wyjdzie w praktyce.

Dla osób również interesujących się grafiką mam kilka koloryzacji i teksturek, które zrobiłam specjalnie z okazji tej mojej pierwszej notki.:)

PRZED POBRANIEM ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM
POBIERASZ = KOMENTUJESZ








Jeżeli koloryzacje wam się spodobały napiszcie, a z pewnością w następnej notce się pojawią kolejne.:)
Serdecznie chciałabym was również zaprosić na moją podstronę gdzie dowiecie się jakie zamówienia przyjmuję. PODSTRONA

Mam nadzieję, że wkrótce ten świetny blog zagospodaruje we wspaniałych czytelników, czyli was którzy będą nas wspierać i mam nadzieję, że zostanę tutaj na długo!:)

Co chcielibyście zobaczyć w następnej notce ode mnie?
mam dużo pomysłów, ale chcę uderzyć w sedno i coś co wam się przyda.

W takim razie ja się z wami żegnam mam nadzieję, że nie zanudziłam was za bardzo.
kocham. I do następnej notki.:)

PRZYJMĘ KILKA CIEKAWYCH ZAMÓWIEŃ

9 komentarzy:

  1. O jeju, jakie śliczne!
    Mogłabyś zdradzić w jakim programie robisz szablony?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Adres bloga:http://c-y-a-n-i-d-e-and-cocaine.blogspot.com/

    2. Hasło: Purple

    3. Zapoznałam się z regulaminem :))

    4. zdjęcia:

    http://multiplefashiondisorder.files.wordpress.com/2010/09/kamila-filipcikova-monika-jagaciak-by-david-sims-for-vogue-paris-junejuly-2009-05.jpg

    http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2012/08/monika-china-3.jpg

    http://oi62.tinypic.com/2prd7yg.jpg

    http://i2.listal.com/image/2619366/600full-joe-perry.jpg

    Chyba, że jakieś inne wpadną Ci w oko :P

    5. Cytat:

    "I got one for the money
    Two for the show
    Three for my honey
    And four to let you know that I... "

    Chyba, że nie będzie wyglądał najlepiej...to wtedy możesz sobie odpuścić xD


    6,7. Kolorystyka i tematyka:
    Jeśli chodzi o wygląd to bardzo bym prosiła o wzorowanie się na tym : http://remember-about-me.blogspot.com/ Bardzo spodobała mi się też kolorystyka, urzekła mnie ta aura :D Taki troszkę mroczny, klimat oczywiście jak najbardziej ...rockowy :D. Głowna bohaterka, bardzo piękna zresztą kocha sztukę, rysować, teatr - jest jej pasją oczywiście nie zapominając o muzyce. Pochodzi z Polski jednak jej życie toczy się przez Londyn i w końcu słoneczne Los Angeles. Joe Perry gitarzysta poświęcił całą swoją duszę swojej ukochanej gitarze.


    8.Kontakt:
    jadedperry@gmail.com

    9. Data złożenia zamówienia:
    23 kwietnia 2014 r.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, wiem że wszystko jest w regulaminie, ale mogłabym np. na blogu mieć jeden post czy musze mieć już te 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolalbysmy zeby były 3, rozumiesz? Chcemy mieć pewność ze nasza praca nie pójdzie na marne.

      Usuń
  4. koloryzacje są idealne ! Twoje są cudowne ! Ta z Emmą najbardziej mi się spodobała. Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń