sobota, 19 kwietnia 2014

[6-8] It's the same old song

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodze do was z kilkoma koloryzacjami i zamówieniami. 
Mam nadzieję, że się wam spodoba. 

Szablon na zamówienie @mariesupra
Zapraszam na jej bloga: Claimed 

Zamówienie @muchasiloveyou
Zapraszam na bloga: Liar


Zamówienie @93Ewelina
Zapraszam na bloga: Dizewczyna w czerwonej sukience 
Dziewczyna świetnie rysuje

Pzyjmuję zamówienia, więc śmiało piszcie do mnie.
Jeśli potrzebujecie w czymś pomocy, piszcie, bez oporów. 
Na każde pytanie odpowiemy.

W komentarzu napiszcie co myślicie o moich pracach. 

A teraz kilka koloryzacji. 





Mam nadzieję, że koloryzacje wam się przydadzą, przypominam o haśle nałożonym na nie. Odsyłam do regulaminu. Oczywiście informujcie nas jeśli pobieracie nasze pliki. To tylko chwila. 

Jeśli czytaliście ostatni post, zauważyliscie, ze dołączyła do mnie Celivia.
Liczę, że współpraca będzie udana. A wy co myślicie? 
Na koniec jeszcze piosenka, która do mnie dzisiaj powróciła. Na nowo się w niej zakochałam. 
Wyczekiwałam lepszej wersji i mam. 


Buziaki, Anpir



6 komentarzy:

  1. hej,
    Mam prośbę, mogłabyś mi zrobić szablon dosłownie taki jak masz na swoim pierwszym blogu?
    http://perfect-harry-fanfiction.blogspot.com/ tylko w tle chciałabym Hazza i Lily Colinss: To ZDJĘCIE: http://25.media.tumblr.com/ab7f5f1f9656ca3ae586f46f971e9451/tumblr_mg44ma0w131rvf17jo1_500.png. Daj mi znać jak coś na fb: https://www.facebook.com/emilymarzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia przyjmujemy po zapoznaniu się z regulaminem :)

      Usuń
  2. Jakie to piękne koloryzacje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jakie to wszystko jest piękne!!!

    OdpowiedzUsuń