środa, 23 kwietnia 2014

[9-11] Now, I'm a WARRIOR!



Cześć wszystkim. 
Święta minęły w zaskakująco szybkim tempie. Zbliża się kolejna przerwa. 
Te święta spędziłam w jeszcze lepszej atmosferze niż poprzednie. Jestem niesamowicie zadowolona z nich. 
A jak wam minęły święta?
Napiszcie. Lubię czytać takie rzeczy. Chce dowiedzieć się więcej o naszych czytelnikach. 


A teraz szablony, które w ostatnim czasie wykonałam na zamówienie:

1) Zamówienie od  @LauraLaura610


2) Zamówienie @luvmy94


3) Zamówienie @Monika_jdb


4 )Zamówienie @Sara2002Sara



To chyba wszystko na dzisiaj. Przyjmuje zamówienia. 
Jeśli wam się te prace spodobały, napiszcie w komentarzu. 

Jeśli potrzebujecie odpowiedzi na jakieś pytanie. Śmiało. Pytajcie!

Może w kolejnym moim poście jakaś instrukcja? hm..? Tylko na co?
Co sprawia wam kłopot, ja pomogę.

A, no i piosenka jeszcze na dzisiaj


Buziaki, AnPir



2 komentarze:

  1. Ten z Perrie przebija wszystko, aż żałuję że nie piszę fanficion.
    Miłego dnia Wam życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jest idealny *,* Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń