piątek, 25 kwietnia 2014

[12-13] We li­ve, as we dream.

Sygnature by Celivia


Witajcie bardzo serdecznie.:) Oficjalnie mogę powiedzieć, że powitaliśmy wiosnę pełną parą. Jest tak gorąco [przynajmniej u mnie] że nie da się nie wyjść z domu, a dodatkowo wieczorem mocne burze. JEZU CUD. *-*


Przychodzę dzisiaj z dwoma zamówieniami, które dostałam prywatnie do zrobienia.
Teraz gdy jest ciepło i słońce przedziera się przez moje okno, że wolę wykonywać w ciepłych kolorach zamówienia, pastelowe. Cos w kolorach zieleni, błękitu rozumiecie przez to aż miło się patrzy.


Pierwsze zamówienie jest na bloga z tłumaczeniem o Justinie Bieberze.
Jest to druga część tłumaczenia ewb. Z pewnością kojarzycie.:) 



EFEKTY:



Z racji tego, że jest to prywatny szablon nie daje wam go do pobrania.



Drugi szablon jest w ciemnych kolorach i dlatego nie wyszedł tak jak chciałam. Miałam milion pomysłów na genialny nagłówek i oczywiście nie zrealizowałam żadnego z nich.
Raz była wena, a raz nie było.
Pomimo bardzo fajnej tematyki i dużych wymagań zamawiającej nie udało mi się uzyskać fajnego efektu.
Przynajmniej mi się to nie podoba, ale ona była wniebowzięta.:)



EFEKTY:



Tak więc to tyle z zamówień w następnej notce będą kolejne dwa dla osób, które możecie zobaczyć w kolejce.



INSTRUKCJA.

Z racji tego, że nie przygotowałam żadnych koloryzacji mam dla was instrukcje jak zrobić efekt przejścia w menu od pierwszego szablonu.


                                                   

Jest to bardzo prosta sprawa.

#PageList1 li a:link, #PageList1 li a:visited {
background: #fff !important; \odpowiada za tło przed najechaniem\
font-weight: normal;
display: block;
padding: 5px; \wysokość w dole i w górze karty\
margin: 0px -10px -10px -10px; \poszerzenie, wydłużenie kart i miejsca\
transition-duration: 1.5s; \szybkość zmiany po najechaniu\
font-size: 20px !important; 
letter-spacing: 1px; \rozszerzeni czcionki\
color: #81669B !important; \kolor czcionki\
text-transform: uppercase;
font-size: 11px !important; \wielkość czcionki\
border-bottom: -5px solid #000000;
}

#PageList1 li a:hover {
transition: all 0.7s ease 0s;
color: #fff!important; \kolor czcionki po najechaniu\
border-bottom: -5px solid #000000;
box-shadow: inset 200px 0px 0px #583F81, inset -200px 0px 0px #000000; \kolor cienia zmieniającego kolor\
text-shadow: 0px 0px 2px #000000 !important;
}


Mam nadzieję, że wszystko dobrze podpisałam i nie będzie błędów.
Jeżeli kopiujecie usuńcie podpisy bo może wszystko nie działać tak jak trzeba.
Jeżeli macie jakieś problemy z instrukcją to piszcie albo na maila, gadu lub po prostu w komentarzu.


Miłego dnia.:)
Celivia.

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA.

12 komentarzy:

  1. bardzo ładne te szablony, zwłaszcza ten drugi. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szablony i efekty haha ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Staram się zacząć z nowym opowiadaniem o Harry'm z 1D. Szukam osoby, która zrobiłaby mi jakiś ładny nagłówek. Mogę liczyć na pomoc Celivia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Chciałabym zamówić u Ciebie szablon :)
    1. this-chance-could-be-the-last.blogspot.com
    2.Purple
    3.Zapoznałam się z regulaminem :)
    4. Joey McIntyre, Bridgit Mendler & Nathan Sykes (jeżeli miałoby być mniej osób to tylko Bridgit i Nathan :))
    5." Wait! Change nothing This moment feels so perfect..."
    6. najlepiej ciemna :)
    7. Tematyka kryminalna (jeżeli byś chciała przeczytać krótki opis to wejdź w zakładkę 'Krótki opis' xd)
    8. Gmail:
    Nathanowaaa132@gmail.com , ask : http://ask.fm/McIntyreee
    9. 10.05.2014r. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) http://please-be-with-me-forever.blogspot.com/ ( dopiero jutro dodam 3 rozdział , bo byłby za mały odstęp czasowy . Mam nadzieję że to zrozumiesz )
    2) Purple
    3) Zapoznałam się z regulaminem
    4) Crystal Reed , Dylan O'Brien i czarna pantera
    5)' Możemy wszystko zmienić '
    6) kolorystyka : ciemne barwy , mroczno
    7) mroczy , tajemnice , fantasy , upadłe anioły. Naya przenosi duszę do krainy gdzie mogłyby odpoczywa w spokoju , pomaga jej w tym Adam . Chłopak chroni ją przed Upadłymi , by ci nie zabrali dusz które potem zostaną wykorzystane co złych celów
    8) twitter: @Marysia_TW
    9) 11.05.2014

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja się naszukałam, żeby znaleźć coś o kodach css do menu...
    Bardzo Wam dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń