sobota, 3 maja 2014

[14-16] How Deep Is Your Love?


Cześć wszystkim!
Jak wam mija ta przerwa majowa? 
U mnie praktycznie cały czas pada deszcz. Zresztą to dla mnie obojętne i tak nie lubię wychodzić na dwór. Jakieś trzy tygodnie temu mój internet zaczął się buntować i działa tylko kilka godzin dziennie, tata tłumaczy,  że to problem sieci, ale jakoś nie chce mi się za bardzo wierzyć. Moi rodzice po prostu próbują jak najbardziej ograniczyć mi internet i zmusić do wyjścia do ludzi. Na marne. 
Czwartek jako dzień wolny, stwierdzili, ze zrobimy sobie "cudowną wycieczkę rodzinną" do Sandomierza, bo były organizowane ty całe festyny, czy to. Było obchodzone jakieś 10-lecie, bodajże to wstąpienie do Unii. Nie wiem dokładnie, nie interesowało mnie. Cały dzień tylko marudziłam. Dosyć ze źle się czułam to jeszcze chodziliśmy po całym mieście, nie wiadomo po co. Słońce bardzo mocno grzało, przez co ból głowy nasilił się. Nagle zaczął padać deszcz, a my byliśmy bez parasoli, kurtek, nic. Szybko poszliśmy do jakiegoś sklepu i kupiliśmy te parasole. A jak już wychodziliśmy ze sklepu to przestało padać. Miło.
Kolejny dzień, praktycznie cały spędziłam z mamą. Nareszcie, pierwszy raz od ponad pół roku wyszłyśmy gdzieś razem. Nie wiem jak inni ale ja mam bardzo bliskie relacje z moją mamą i babcią. Uwielbiam spędzać z nimi czas bardziej niż z przyjaciółkami. Moja mama jest bardzo zapracowana, a poza tym kończy studia. (nie, nie jest taka młoda, jak pewnie teraz myślicie. musiała po prostu odnowić dyplom bo wygasł) Spędzam z nią bardzo mało czasu. Jeśli zobaczę ją w tygodniu przez 3h to jest cud. W końcu nadarzył się dzień do połowy wolny, więc postanowiłyśmy iść do kina na Niesamowitego Spidermana 2. Kiedy dojechałyśmy do Korony(galeria w Kielcach), poszłyśmy od razu do Multikina. Przejrzałyśmy rozpiskę z filmami i doszłyśmy do wniosku, że pójdziemy na Snowpiercera (bardzo dobry film. POLECAM). Małe zakupy. Dużo śmiechu. W sumie było okay. 
No i tak oto sposobem przez dwa dni w sumie spędziłam tylko 10 min na laptopie i nic nie zrobiłam. Nie bijcie za to.
Przepraszam za opóźnienia w zamówieniach,a le po przeczytaniu tego, powinniście zrozumieć.
Dzisiaj z rana postanowiłam trochę pokombinować i zrobiłam kilka Punk Editów. Wiem, że dużo osób je lubi, w tym ja. Więc mam dla was małą paczkę z Editami. Jak wam się spodobają to napiszcie do mnie. W tedy będę robiła więcej przeróbek.

A teraz jak zwykle zamówienia, które wykonałam w ostanim czasie: 

1) Zamówienie dla @live4bizzle
 [Podgląd] [Blog]

2) Zamówienie dla @awww_grrr_harry

Na początku zrobiłam szablon z prostokątnymi ramkami, ale później zmieniłam je i dodałam border-radius.
Nie wiem czy jest lepiej, autorce bloga sie bardziej podoba. Jak uważacie?

3)Zamówienie dla @malikakamyhero


W najbliższym czasie postaram się utworzyć podstronę gdzie będę umieszczać wszystkie wykonane przez mnie prace.


 [Pobierz]

 [Pobierz]


[Pobierz]

A piosenka na ten tydzień to
One Direction- Better Than Words

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wszystko co przygotowałam do tej notki wam się podobało.
Jeśli byście chcieli żebym robiła szablony tzw. "wolne" albo punk edity to napiszcie.
 Przyjmuje zamówienia.
xx, AnPir




11 komentarzy:

  1. Cudowne szablony ♥ Bardzo pomysłowe i ciekawe kolorystycznie :)
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  2. Informujemy, że na blogu katalog-grafiki.blogspot.com pojawił się artykuł, a w nim wzmianka o Twoim blogu. Zachęcamy do lektury.
    Pozdrawiamy!
    Załoga Katalogu Grafiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony robione idealnie bod względem graficznym. Nie da się uwierzyć że jesteś w liceum i masz takie doświadczenie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne szablony :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne szablony :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest genialne! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń