czwartek, 15 maja 2014

[17-19] Head in the clouds

Cześć wszystkim.
Chciałam z góry przeprosić za moja długa nieobecność. Miałam niemałe problemy zdrowotne.  Myślę, że jednym z powodów tego był duży stres, nerwy. Chyba powinnam się wybrać na jakąś terapię, czy coś z tym stylu. Od kilku dni dopiero siedzę w domu i przysiadłam do wszystkiego. Do tego rodzice, którzy cały czas się upierają przy tym, że internet w moim wieku powinien być ograniczony do minimum, czyli najlepiej w ogóle żeby go nie było. Więc korzystam jak najwięcej mogę. Zbliża się koniec roku szkolnego, a co za tym idzie, poprawy, więcej sprawdzianów. Zmieniam szkołę od nowego roku i powinnam się teraz przyłożyć do tego wszystkiego. Pani od niemieckiego(wychowawczyni) chce chyba zrobić wszystko, żeby mnie uziemić (nie mam złych ocen, bo trzy 4). Gdybym chciała opisać tą kobietę, nie wiem czy usłyszelibyście coś innego poza przekleństwami. W jakimś stopniu to przez nią pojawiły się moje problemy zdrowotne. Doszły do tego problemy z przyjaciółką. No i rodzina. Mama próbuje mi pomóc, ale nie za bardzo jej wychodzi. 
No nic. Przejdźmy do tego co na dzisiaj przygotowałam. Kilka ikonek, koloryzacje i szablony. 

1) Zamówienie dla @DreamerrrJB 

2) Zamówienie dla @hurryStylesok 
[Blog]

3)Zamówienie dla @realdamesmile 
[Blog]


 


 Ikonki zrobiłam w różnych koloryzacjach i z napisami.


 [Pobierz]

 [Pobierz]

Piosenka tego tygodnia to

 To wszystko co na dzisiaj przygotowałam.
Mam nadzieję, że wykorzystacie niektóre rzeczy. 
AnPir, xx







12 komentarzy:

  1. Anpir! Tu @louehandi ! Zniknęłam w zeszłym tygodniu, ponieważ moi rodzice się dowiedzieli. Mam nowy e-mail, z którego wysłałam Ci już wiadomość. Jest możliwość na otrzymanie tego szablonu do "Cryminals"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Zrobiłabyś mi szablon na bloga ? Z Chrissy Costanza i Harry Styles :) Blog jest o miłości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Wystarczy, że przeczytasz regulamin i złożysz zamówienie. :D xx

      Usuń
  3. Świetne pracę, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne koloryzacje :) Najładniejsze to ten z laską i aparatem ;) Ale ikonki też są świetne <3

    OdpowiedzUsuń