poniedziałek, 7 lipca 2014

[20-24] This is the part when I break free

Myślę, że już chyba cały świat przeczytał, albo chociaż obejrzał The Fault In Our Stars. 
Historia młodej Hazel jest tak poruszająca, że podczas czytania nawet ja płakałam.
Ale teraz nie o tym mi przyszło pisać. Na początku powinnam zacząć od krótkiego cześć, a następnie przejść do przeprosin. Długo mnie tutaj nie było. Oczywiście wykonywałam zamówienia, ale nie w takiej ilości w jakiej bym tego chciała. Miałam tyle rzeczy na głowie przez ostatnie tygodnie, jak chyba jeszcze nigdy. 
Ostatnie poprawki w szkole, zakończenie roku szkolnego, a potem musiałam latać po szkołach i wiele innych rzeczy. 
Zmiana szkoły na szczęście zakończyła sie pomyślnie. Przeniosłam się. Jestem teraz w liceum. Jednak to nie tak źle ponieważ dopiero teraz idę do drugiej klasy. Zmieniłam profil. Byłam na biol-chemie, a teraz jestem na mat-fiz-inf. Chciałam na mat-geo-inf, jednak w szkole do której chciałam się przenieść nie było takiej możliwości, ponieważ miejsca już nie było, wiec pozostał ten profil. Niestety. Nie pozostaje mi nic jak systematycznie powtarzać nieszczęsną fizykę przez wakacje.
Wielkimi krokami zbliżają się moje 17 urodziny. Mam nadzieję, że będzie to dla mnie jeden ze szczęśliwszych dni. 

Okay.









To chyba wszystko w tym poście.
Wiem, że nic takiego nie przygotowałam, ale mówiłam,nie miałam za dużo czasu. 

Jak wiecie, niedawno wyszła nowa piosenka Ariany "Break Free". Tak, jak przy "Problem", zakochałam się.
Więc, łapcie nutę.

Ariana Grande - Break Free







10 komentarzy:

  1. Hej, chciałabym ci bardzo podziękować za zrobienie dla mnie tego wspaniałego szablonu! Miałam ci wcześniej podziękować, ale jakoś nie miałam okazji :P Szablon jest genialny, właśnie tak go sobie wyobrażałam!!! Napewno będę cię każdemu polecać! Tylko mam jedną sprawę. Gdy wyświetla się blog na komórkach, to ma całe białe tło i nic nie widać (swoją drogą tutaj też tak macie) i jest to dość duże utrudnienie. I czy mogłabyś mi zmienić? Ale w taki sposób, że to główne zdjęcie (nie wiem jak ro nazwać) było widoczne i żeby to tło nie było białe. Oczywiście, jeżeli to nie jest problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte ;)
    Witamy w Strefie Grafiki!
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy raz widzę szablon z Ed'em. Jest naprawdę udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się szablony!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szablon z Harry i Jade jest prześliczny. Jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za szansę.
    Mój adres e-mail: piesek49@one.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje szablony są przepiękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje szablony, są naprawdę cudowne:) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon z Edem bije wszystko na głowę! Jest na prawdę piękny, a do tego tak rzadko można spotkać szablon z nim!

    OdpowiedzUsuń