piątek, 12 września 2014

{31-32} Zamówienia/Nicky



Witajcie! 
Przepraszam że tak od środka i nie komfortowo ale postanowiłam że zrobię inny układ posta :D
No dobrze,przepraszam za tak długą  zwłokę ale nauka i choroba;/
Dobrze na dziś mam dla Was sygnatury,zamówienia:)

Zamówienie dla Javadda xx


Uhhh wyszło okropnie,tak myślę ale opinię zostawiam tobie ;)


Zamówienie dla Roki Leo

Myślę że ogółem jest dobrze,lecz to do ciebie należy opinia;)

To na tyle.

Przyjmę tylko jedno zamówienie :)
Jeśli będzie =)

Pozdrawiam~
Nicky♥



14 komentarzy:

  1. Szablon jest piękny, dziękuję :) Ale nie mam pojęcia jak wstawić go na bloga, pomożesz mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy go pobierzesz to pojawi się plik rar inaczej winrar. Musisz go wypakować,najlepiej na pulpit. Wejść na swojego bloga,kliknąć projekt potem szablon i tam z boku masz taką ikonę "Utwórz,przywróć kopię zapasową" klikasz ją,wstawiasz szablon. Potem ustawiasz nagłówek w układzie "Zamiast tytułu i opisu" i va la :) Dziękuję i zawsze pomogę :)

      Usuń
    2. Dziękuję, wygląda super, kocham cie dziewczyno <3

      Usuń
  2. Nagłówek jest piękny Dziękuję masz talent podziwiam cię A I Jeszcze jedna ważna sprawa NIE ODCHODŹ Z JORTINI BO ZOBACZYSZ CO SIĘ STANIE PO 1 TWOI FANI LEGNĄ W GRUZACH BO NIE BD NIC DO CZYTANIA TWÓJ BLOG TO MOJE I TWOJE ŻYCIE WIĘC NIE ODCHODŹ DOBRZE CI RADZĘ!!!!! POSŁUCHAJ MNIE I TWOICH FANÓW!!!!!!! Jeszcze raz dziękuję za nagłowek jest piękny i pozdrawiam cię //Roczkyy (PS WSZYSCY CIĘ KOCHAJĄ A TY UWAŻASZ ŻE MAJĄ CIĘ W DUPIE?! KOBIETO PROSZĘ NIE ZOSTAWIAJ TEGO BLOGA DZIAŁAJ NA NIM DLA MNIE , DLA SIEBIE A PRZEDE WSZYSTKIM DLA TEJ LICZNEJ I WIELKIEJ GRUPY OSÓB KTÓRE CIĘ KOCHAJĄ ) To mała porada ode mnie jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ale ci zawracam głowę, wiem... Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie, chodzi mianowicie o jasność bloga. Wszystko jest przyciemnione i czytelnicy skarżą się że nie mogą się doczytać. Proszę, powiedz co mam zrobić w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo będę zgłaszać zamówienie na mojego bloga. Nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ogólnie to szablon jest świetny, tylko trochę napis mi nie pasuje :P
    A nagłówek jest piękny :))))

    OdpowiedzUsuń