niedziela, 30 listopada 2014

[33-35]-Disappearing when you wake up

Huh... Już dawno nie dawałam żadnej notki. Zaczęła się szkoła, więc jest więcej obowiązków. Teraz mam akurat poprawianie ocen... Trzeba się uczyć. Ok, tyle o szkole. Przechodzę do dzisiejszej notki:)

Sygnatura:

Ikony:



Nagłówki:




Ugh... Nagłówki wyszły mi okropnie!

Szablony:

Zrobiłam propozycje, całkiem mi się podobają:)



Postanowiłam, że zrobię jeszcze drugą wersję.



I mój faworyt:


Stocki:

Pobierasz? Napisz komentarz!

Piosenka na dzisiaj:

Ubóstwiam tą piosenkę. Kojarzy mi się ze świętami, a ponieważ za kilkanaście dni jest Wigilia i Boże Narodzenie daję akurat tą ją:)
Przyjmę 2-3 zamówienia.
O ile jakieś będą xD


Mam jeszcze prośbę... Niedawno zaczęłam pisać opowiadanie i chciałbym abyście ocenili go, wiem, że nie wszystkich to interesuje, dlatego w komentarzu pozostawcie e-mail, user na twittera, czy cokolwiek. Byłabym bardzo wdzięczna.

DO NASTĘPNEGO!:)












13 komentarzy:

  1. Ładne szablony :D
    Pobieram stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Chciałabym zamówić szablon ;)
    http://www.pain-luke-hemmings-ff.blogspot.com/
    purple
    Luke Hemmings i Lucy Hale
    bez żadnego tekstu
    głównie szary, biały, czarny. Bardzo i zależy żeby ta szarość przeważała
    Evelyn mieszka wraz ze swoją matką w Sydney. Wiodą spokojne i skromne życie. Dziewczyna ma prawie wszystko co potrzebne do szczęścia - przyjaciół i kochającą ponad życie matkę. Ale dlaczego prawie? Nie ma ojca, ani brata. Rodzice rozwiedli się gdy miała 7 lat. Jednak był pewien problem. Jej ukochany brat - 8letni Michael wyprowadził się z ojcem do Londynu. I na tym się skończyło.
    A co stanie się gdy jej matka umrze, a ona z przymusu będzie musiała wrócić do ojca, którego nie widziała od 10 lat? Czy jej więź z Mikey'em będzie taka jak dawniej? Co będzie gdy pozna Luke'a - najlepszego przyjaciela jej brata?
    (przepraszam, że musiałaś to czytać! Jestem beznadziejna w pisaniu streszczeń!)
    fb - https://www.facebook.com/profile.php?id=100006742365635
    Śliczny ten pierwszy nagłówek i trzeci szablon ♥
    I mam jeszcze takie pytanko :* Mniej więcej na kiedy wykonałabyś szablon? Bo nie ukrywam, że zależy mi na czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne szablony, podziwiam za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej :)
    Chciałam zamówić szablon.
    Niall Horan (Punk) i Delilah Rain
    Del wygląda jak Barbara Palvin
    Ogólny wygląd chciałabym żeby był ciemny. Nazwa bloga to THUNDER.
    Tak w skrócie może o czym jest blog.

    Del to pewna siebie nastolatka która chce wyjechać do Londynu do liceum. Tam mieszka jej mama,a sama Del mieszkała z dziadkami w Brooklyn.
    Ojciec zostawił je gdy Del była jeszcze mała.
    Dziewczyna wyjeżdża do Londynu. Spotyka w ciemnym zaułku gang. Chłopaki chcą ją zgwałcić i się "zabawić".Jednak Niall,lider gangu ją obrania.
    Po jakimś czasie okazuje się że Niall jest synem szefa mamy Delilah.
    Między nimi jest nienawiść.
    Lecz po jakimś czasie pomiędzy nimi zaczyna iskrzyć.
    Czy nie będą się bali przyznać do tego uczucia?
    Czy to się uda?

    kontakt-mój fb
    https://www.facebook.com/martyna.michalak.9461?fref=ts

    Mam nadzieję że będzie możliwe stworzenie tego szablonu w najbliższym czasie :)
    Z góry wieeeeelkie dzięki :3 xx

    (blog jest jeszcze nie stworzony=usprawiedliwienie na brak linka do bloga :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram pierwszy szablon z Harry'm i Lily :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon z Harrym i rzeczy z Ashley - C U D A <33

    OdpowiedzUsuń