niedziela, 4 stycznia 2015

[38-42] You Are The Diamond In My Ring

Cześć Wszystim!
Wiem, długo mnie nie było. Przykro mi, ale brak czasu. Podczas tej pory cały czas napływały do mnie coraz to nowe zamówienia, na kilka tylko się zgodziłam. Przepraszam wszystkich, którzy oczekiwali ode mnie szablonu czy zwiastuna ale nie podjęłam się wykonania go. Każdemu, kto mnie zapytał o to, odpisywałam i wyjaśniałam problem.
Więc, jak po świętach? Dobrze wam minęły. Mi tak znośnie. Nie jestem z nich jakoś mega zadowolona. Była strasznie napięta atmosfera i "mało-rodzinnie".
W ostatnim czasie jeden zeszyt z mojej szuflady z "zeszytami do opowiadań" zaczął mnie kusić. Chodzi o "Addict" .Może niektórzy z was czytali, albo chociaż słyszeli o moim opowiadaniu, a jak nie to zapraszam.
Więc, rozpoczęliśmy już Nowy Rok, choć dla mnie zaczął się jeszcze gorzej, niż poprzedni. Odbyło się już tyle kłótni, tyle problemów i tego wszystkiego, że odechciewa mi się wszystkiego.


No więc w ramach, że tak bardzo mało ostatnio dodawałam czegokolwiek. Dzisiaj przyszłam do was z dwoma szablonami wolnymi, które wykonałam kilka tygodni temu.

[Pobierz] [Podgląd]

[Pobierz] [Podgląd]

I ostatnie zamówienia jakie wykonałam:

[Podgląd] [Blog]

[Podgląd] [Blog]

I mam jeden wolny nagłówek:

[Pobierz]

W ostatnim czasie baaaardzo dużo słuchałam Fake Club ale chyba jedną z moich ulubionych jest:
Fake Club - Do What You Gotta Do
Ale polecam wam cały album Fuckable bo jest genialny. Na Spotify polecam szukać.

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się kolejna notka.
xx
AnPir










2 komentarze: