sobota, 31 stycznia 2015

{43-44} - But I turn back when I see where you go


(c) Korneliaaa

Witam wszystkich serdecznie w mojej kolejnej notce. Jestem bardzo szczęśliwa, gdyż właśnie zaczęły mi się ferie i mam więcej czasu na grafikę. Pierwszy semestr został zakończony z dobrymi ocenami. Mam nadzieję, że będzie tak w następnym. Dobra już kończę i przechodzę do dzisiejszej notki, w której znajdziecie nagłówki, zamówienia,  sygnaturę, texturki i stocki.
Miłego przeglądania :)

Sygnatura:

Nagłówki:









Wydaję mi się, że te dwa pierwsze wypadły mi najlepiej.  Uwielbiam te kolory, dlatego musiałam je gdzieś wcisnąć.

Zamówienia:


Link do pobrania wyślę na email.
No więc, według mnie wyszedł paskudnie, okropnie, ohydnie nie wiem czemu. Z początku mi się podobał, ale później... Zmieniałam co do niego zdanie. Nie zdziwię się jeśli nie będziesz go chciała. 
Strasznie Cię przepraszam, że musisz to oglądać :c 



Ten za to mi się bardzo podoba. Co prawda jest w nim żółty, ale wydaję mi się, że ładnie współgra z białym.

Stocki:


Tekstury:



Jeśli pobrałeś cokolwiek poinformuj w komentarzu!!

Piosenka:

Co tu dużo mówić. Po prostu zakochałam się w tej piosence już wtedy, kiedy po raz pierwszy ją usłyszałam. Wiedziałam, że dam ją do którejś notki i wypadło na tą, bo nadałam texturą taką nazwę xD

___

Przyjmę zamówienia na ferie, zapewne będą szybciej niż w ciągu szkoły. 

Pozdrowionka i do zobaczenia :*




4 komentarze:

  1. Witam :) Bardzo chciałabym zamówić u Ciebie szablon ;)
    1. http://na-zle-na-dobre.blogspot.com/
    2. Purple
    3. Jorge Blanco, Diego Dominguez
    4. ,,On the evil and on the good. "
    5. Różne odcienie koloru niebieskiego :)
    6. Blog jest o dwóch zaprzyjaźnionych lekarzach, pracujących w tym samym szpitalu. Pewnego dnia do szpitala przychodzą nowe stażystki, a lekarze powoli się w nich zakochują :)
    7. Kontakt: adrianna.sierleja@wp.pl :)
    Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba szablon, dziękuję :*
    Drugi i czwarty nagłówek jest piękny
    Kradnę teksturki i pobieram stocki
    Jeszcze raz dziękuję
    ily ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u kornelia4930
    1. http://nothing-is--by-chance.blogspot.com/
    2. Purple
    3. Osoby: Harry Styles i Phoebe Tonkin
    4. Tekst : nothing is by chance
    5. Kolorystyka ciemne kolory.
    6. Blog opowiada o 17letniej Rouse której rodzice giną w pożarze. Dziewczyna przeprowadza się do ciotki i zakochuje się w chłopaku. Dowiaduje się ze ma brata o ktorym nigdy nie słyszała i jest poszukiwana przez gang który zabił jej rodziców.
    8. kontakt: tt: wiki12457 fb: wiktoria folta lub wiktoriaktos73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no masz talent genialne szablony :)

    OdpowiedzUsuń